Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հատակից ներքև մակարդակում մրցակցությանը չդիմացավ

Հատակից ներքև մակարդակում մրցակցությանը չդիմացավ
01.09.2024 | 12:15

«Կիսաբաց լուսամուտները» փակվում են։ Պատճառը, սակայն, ոչ թե հասարակության բարձրացած մակարդակն է, որին այլևս հետաքրքիր չէ հատակը։ Պատճառն այն է, որ հատակն է արդեն ծակվել, ու հատակից ներքև մակարդակում այդ հաղորդումն այլևս մրցակցության չդիմացավ։

Կեցցե՛ն գիտելիքն ու հեծանիվը։

Երվանդ Վարոսյան

Դիտվել է՝ 1421

Մեկնաբանություններ